Solcoseryl pasta dentyst. x 5g

• Substancja czynna: Bezbiał.dializ.z krwi cieląt, Polidocano
  • Opakowanie: 5 g
  • Postać: pasta do stos.w j.ustnej
  • Dawka: (2,125mg+0,01g)/g
    Bezbiałkowy dializat krwi cielęcej standaryzowany chemicznie i biologicznie - 5%, polidocanol 1%.

Solcoseryl Pasta do stosowania w jamie ustnej, to środek który skutecznie wzmaga regenerację uszkodzonych miejsc w obrębie jamy ustnej. Pasta skutecznie łagodzi ból i chroni przed mechanicznymi podrażnieniami miejsc zapalnych ? na przykład podczas jedzenia. Substancją czynną Pasty Solcoseryl, jest wolny od antygenów, bezbiałkowy dializat z krwi cieląt, który stymuluje w komórkach tlenowe procesy metaboliczne i skutecznie ułatwia procesy regeneracyjne i naprawcze w obrębie uszkodzeń oraz zmniejsza bolesność i obrzęk. Pasta polecana jest przy wszelkich podrażnieniach i stanach zapalnych śluzówki jamy ustnej, dziąseł i warg, a także po zabiegach stomatologicznych.

Zastosowanie:
    Solcoseryl Pasta do stosowania w jamie ustnej, polecana jest do stosowania przy bolesnych stanach zapalnych śluzówki jamy ustnej, dziąseł i warg. Skuteczna przy aftach, owrzodzeniach śluzówki jamy ustnej, przy opryszczce wargowej, paradontoza oraz bóle po zabiegach stomatologicznych.

Jeśli lekarz leczący nie zdecyduje inaczej, pasta przylegająca powinna być nakładana cienką warstwą na uszkodzenie 3 - 5 razy dziennie. Szczególnie zaleca się wykonanie zabiegu przed wypoczynkiem. Należy osuszyć delikatnie wacikiem lub chusteczką papierową okolicę zmiany chorobowej. Nałożyć pastę na czysty palec lub gazik. Nałożyć cienką warstwę pasty na zmianę chorobową bez wcierania. Rozsmarować równomiernie pastę zmoczonym palcem lub wacikiem