Gastrotuss Baby x 200ml

• Opakowanie: 200 ml
    GASTROTUSS Baby to środek o działaniu osłonowym, stosowany w leczeniu refluksu żołądkowo - przełykowego u noworodków i dzieci. Łagodzi dyskomfort, który sprawia choroba refluksowa. Pomocny przy cofaniu się treści pokarmowej i ulewaniu pokarmu.

Alginianmagnezu, symetykon, fruktoza, guma ksantanowa, D-pantenol, węglan sodu,wodorotlenek sodu, parahydroksybenzoesan metylu, parahydroksybenzoesan propylu,aromat naturalny, woda oczyszczona.

Refluks żołądkowo - przełykowy u noworodków i małych dzieci, to schorzenie przysparzające wiele nieprzyjemnych dolegliwości ze strony układu pokarmowego takich jak: cofanie się treści pokarmowej, ulewanie pokarmu, nawracające objawy ze strony układu oddechowego, krztuszenie się, zaburzenia połykania, zgaga,odbijanie, drażliwość dziecka. Aby temu zapobiec, warto sięgnąć po skuteczny i sprawdzony środek jakim jest Gastrotuss baby. Preparat w postaci syropu wykazuje działanie osłonowe i skutecznie wspomaga leczenie refluksu u najmłodszych. Zawarte w składzie substancje tworzą mechaniczną barierę pomiędzy żołądkiem a przełykiem, która chroni przed przykrymi objawami choroby.

Noworodki do 5 kg masy ciała: 2,5 - 3 ml, 5 - 10 minut pokarmieniu lub według zaleceń lekarza. W przypadku cofania się treści żołądkowej po podaniu, podać dodatkowo 1 ml preparatu.

Dzieci do 3 lat: 5 ml po posiłkach oraz przed udaniem się na spoczynek lub według zaleceń lekarza.

Dzieci do 12 lat: 10 - 20 ml po posiłkach oraz przed udaniem się na spoczynek lub według zaleceń lekarza.