BIODERMA NODE DS+ szampon zwalczający tłusty łupież 125ml

BIODERMA NODE DS+ SZAMPON ZWALCZAJĄCY TŁUSTY ŁUPIEŻ

Status:

Dermokosmetyk

Hamuje rozrost grzybów Malassezia i oddziałuje przeciwłojotokowo opatentowany kompleks DSactiv®.
Natychmiastowo łagodzi świąd zanthalene
.
Działa przeciwzapalnie i keratolitycznie wyciąg z Laminaria Ochroleuca, kwas salicylowy.

Zapobiega nawrotom przez minimalizowanie wydzielania sebum.

Działa na objawy i przyczyny łupieżu.

Ułatwia rozczesywanie włosów i zwiększa ich objętość.

Pozostawia włosy lśniące i elastyczne
Formuła delikatnie  perfumowana

Tłusty łupież, objawy Łojotokowego Zapalenia Skóry

Składniki:

AQUA/WATER/EAU, SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PEG-60 ALMOND GLYCERIDES, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, JUNIPERUS OXYCEDRUS WOOD EXTRACT, COCO-BETAINE, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, PEG-12 DIMETHICONE, SODIUM SHALE OIL SULFONATE, SALICYLIC ACID, PIROCTONE OLAMINE, ZINC PYRITHIONE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, ACRYLATES/ C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PYRIDOXINE HCL, UNDECYL ALCOHOL, ZINC GLUCONATE, POLYQUATERNIUM-10, ZANTHOXYLUM BUNGEANUM FRUIT EXTRACT, LAURETH-2, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, OLEYL ALCOHOL, SODIUM POLYNAPHTHALENESULFONATE, SODIUM ACETATE, ISOPROPYL ALCOHOL, SODIUM CHLORIDE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM). [BI 547]

Przez pierwsze 3 tygodnie stosuj 3 razy w tygodniu. Następnie 1 lub 2 razy na tydzień zgodnie z receptą.
Delikatnie wmasuj szampon Nodé DS+ Shampooing w skórę głowy do uzyskania piany. Spłucz i powtórz mycie. Pozostaw na 5 minut, następnie dokładnie spłucz . Unikaj kontaktu z oczami. Nie stosuj u dzieci poniżej 3 lat (zawiera kwas salicylowy). Zalecamy niezwykle łagodny szampon do częstego mycia Nodé Fluid do  stosowania po zakończeniu leczenia lub na zmianę

Opakowanie:

Opakowanie zawiera 125ml.

Przechowywanie:

Przechowywać w temperaturze pokojowej, w suchym miejscu niedostępnym dla dzieci.

Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników.

Podmiot odpowiedzialny:

Laboratoire Dermatologique Bioderma Poland Sp. z o.o., ul. Golikówka 45, ul. Dekerta 24 30-723, 30-703 Kraków

Dostawa / odbiór produktu:

Odbiór osobisty zamówionych produktów możliwy jest w aptece Pasaż Ursynowski 7 Metro Stokłosy 02-784 Warszawa . Dostawa do apteki realizowana jest bezpłatnie w terminie 24-72h.

Zdjęcie ma charakter informacyjny. Produkty na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od oferowanych w sprzedaży.