VapoRub / Vicks masc x 50g

• Opakowanie: 50 g
  • Postać: maść
    Wskazaniami do stosowania WICK VapoRub są: schorzenia górnych dróg oddechowych, którym towarzyszy katar, kaszel, zapalenie gardła, zapalenie oskrzeli. Inhalacje z użyciem maści mogą być stosowane w leczeniu przewlekłych stanów nieżytów nosa.

Preparat zawiera: mentol, tymol, kamforę, olejek eukaliptusowy, olejek gałki muszkatołowej, olejek cedrowy, olejek terpentynowy.

Łagodzi podrażnienia i stany zapalne górnych dróg oddechowych. Ułatwia oddychanie. Przywraca drożność dróg oddechowych. Składniki maści mają działanie łagodzące i rozgrzewające.

Schorzenia górnych dróg oddechowych, którym towarzyszy katar, kaszel, zapalenie gardła, zapalenie oskrzeli. Inhalacje z użyciem maści mogą być stosowane w leczeniu przewlekłych stanów nieżytowych. Po konsultacji z lekarzem maść może być stosowana pomocniczo w takich schorzeniach jak zapalenie płuc, zapalenie opłucnej i infekcje grypowe.

Preparat stosować tylko zewnętrznie. Nie podawać osobom nadwrażliwym na którykolwiek ze składników preparatu. U małych dzieci maść nie powinna być stosowana w okolicach nosa ani twarzy, nie stosować w postaci inhalacji.

Stosować zewnętrznie 2-4 razy dziennie. Masować plecy i klatkę piersiową. Dzieci 3-5 lat: wcierać 1/2-1 łyżeczkę maści; dzieci w wieku 5-12 lat: wcierać 1 łyżeczkę maści; dorośli: wcierać 3 łyżeczki preparatu. Inhalacje (dorośli i dzieci powyżej 6 r.ż.) - rozpuścić 2 łyżeczki preparatu w 1/2 l gorącej wody. Opary wdychać przez 5-10 minut.