Tantum Verde Nebulizator aeroz.x 30ml

• Substancja czynna: Benzydaminum
  • Opakowanie: 30 ml (butelka)
  • Postać: aer.do st.w j.ustnej
  • Dawka: 1,5 mg/ml
    Tantum Verde to aerozol do stosowania w jamie ustnej i gardle o silnym działaniu przeciwzapalnym i przeciwbólowym oraz miejscowo znieczulającym i odkażającym. Zalecany w zakażeniach bakteryjnych i wirusowych, zapaleniu krtani, zapaleniu błon śluzowych po radioterapii, w stanach po zabiegach operacyjnych w laryngologii i stomatologii oraz po intubacji.

Opakowanie:

100 ml płynu zawiera substancję czynną: chlorowodorek benzydaminy 0,15 g.

Właściwości:
    Tantum Verde aerozol stosuje się do leczenia objawów (ból, zaczerwienienie, obrzęk) związanych ze stanem zapalnym jamy ustnej i gardła tj. w zakażeniach bakteryjnych i wirusowych, zapaleniu krtani, zapaleniu błon śluzowych po radioterapii, w stanach po zabiegach operacyjnych w laryngologii i stomatologii a także po intubacji.

Stosowanie:
    Od 2 do 6 razy na dobę. Dzieci poniżej 6 lat: 1 dawka leku na 4 kg masy ciała, od 2 do 6 razy na dobę. Bez względu na masę ciała, jednorazowo nie należy przekraczać 4 dawek. Dzieci od 6 do 12 lat: 4 dawki leku, od 2 do 6 razy na dobę. Dzieci powyżej 12 lat i dorośli: od 4 do 8 dawek leku 2-6 razy na dobę.Każda dawka leku zawiera 0,17 ml roztworu.

Przesylki wysylamy codziennie za posrednictwem Poczty Polskiej i DPD. Tania wysylka do kazdego miasta w Polsce juz 6,50 zl (Warszawa, Poznan, Kraków, Szczecin, Bydgoszcz, Gdansk, Gdynia, Lódz, Katowice, Wroclaw, Lublin, Kielce, Rzeszów, Opole, Zielona Góra i kazde inne). Wysylka za granice: Anglia, Irlandia, Niemcy, Szwajcaria, Szwecja, Holandia, Austria, Hiszpania, Wlochy, Grecja, Francja, Australia i kazde inne panstwo.